برای رسیدن به موفقیت در نتورک مارکتینگ باید راه های مختلفی را طی کنید و از انجام بسیاری از کارها پرهیز کنید. در این مقاله رفتار افرادی که در بازاریابی شبکه ای موفق نمی شوند را بررسی می کنیم.
اهداف خود را نمی نویسند، نمی دانند از زندگی چه چیزی می خواهند، جهت و آرزو ندارند و سردرگم و شکست خورده هستند.
تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند. تمایل صرف به منفعت شخصی خود دارند.
آن ها نگران نیازهای زیر مجموعه ها و همکاران خود نیستند. به سختی می توان با آن ها تماس گرفت و به راحتی در دسترس نیستند.
درباره چگونگی موفقیت در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند و علاقه ای هم به دانستن آن ندارند.
در تعیین قرارهای ملاقات نامنظم و در انجام تعهدات و وعده های کاری ناموفق هستند و هیچ توضیحی نیز ندارند.
مشتری های جدید را پیگیری نمی کنند و هیچ توجه و علاقه ای برای خرید آن ها نشان نمی دهند. خیلی زود دست از کار می کشند و تسلیم می شوند.
با مسائل و مشکلات کوچک دلسرد می شوند و حرکتشان کند می شود.
اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. مثلا لباس های کثیف و نامرتب می پوشند، آن ها درک نکرده اند که در این حالت مشتری ها او را به عنوان فردی ضعیف و با اعتماد به نفس پایین می بینند.
تنبلی می کنند و می خواند بدون زحمت مزد تلاش زیر مجموعه های خود را بدست آورند.
جزییات و اطلاعات کامل مربوط به محصولات خود نمی دانند.
به شکایات زیر مجموعه ها و مشتری ها رسیدگی نمی کنند. بجای آموختن اصول کار، بین اظهار نظرهای منفی مردم سردرگم می شوند.
بسیار کم حوصله هستند بدون اینکه تمایل به تلاش کردن داشته باشند می خواهند زود به درآمد خیلی بالایی برسند.
نمی توانند با تغیرات شرکت خود را وفق دهند درواقع انعطاف پذیری در تفکر ندارند.
اعتماد به محصول ندارند و از آن استفاده نمی کنند.
فقط به خاطر پول در این کار هستند. انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند بدون اینکه به زمان بر بودن آن توجهی داشته باشند.
فکر می کنند همه چیز را می دانند. پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند.
برای انجام این تجارت تمام تلاش خود را نمی کنند. دروغ می گویند تا خوب به نظر برسند.
با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.