atamlm

شرکت بازاریابی شبکه ای عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ .

atamlm

شرکت بازاریابی شبکه ای عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ .

برای جلوگیری از رکود در نتورک مارکتینگ چه کنیم؟

تعداد زیادی از افراد وقتی وارد بازاریابی شبکه ای می شوند، شور و هیجان زیادی دارند. این افراد تصمیم دارند زمان ،محل کار و چگونگی روند کار را خود تایین کنند و بر روی کارهایی که می کنند خود کنترل دارشته باشند.

این افراد مهارت های بالایی دارند و و به راحتی مشتری جذب می کنند. این افراد در ابتدای کار شور و هیجان بالایی دارند اما پس از گذشت مدتی قبل از رسیدن به موفقیت ، از شور و هیجان آن ها کم می شود.

اما سوال اینجاست که چرا افرادی با این شور و هیجان دچار رکود می شوند؟ پاسخ این است که این افراد مهارت لازم برای انجام دراز مدت این حرفه را ندارند. برای موفقیت در ام ال ام مارکتینگ باید افراد جدید جذب کنید و هم باید تلاش کنید آن ها را حفظ کنید.تعدادی از افراد به اشتباه فکر می کنند تنها جذب افراد جدید کافی است. اما در اصل باید گفت جذب افراد جدید و برگزاری جلسات معارفه یک چیز است و نگه داشتن همکاران چیز دیگری است. شما برای موفق شدن در این حرفه باید پیگیر مشتری خود باشید تا مرتبا از شما خرید کند و گروه تان را حمایت کنید تا همراه شما بمانند.

هر چقدر سخت کار کنید،حفظ روابط از بازسازی آن راحت تر است.اگر فقط به فکره جذب افراد جدید باشید موفق نخواهید شد.از روش هایی که می توان مشتریان و بازاریابان جذب شده را حفظ کنید ارائه خدمات به آنان و توجه به نیازهای آنان است.

تمامی افراد در جایی قرار می گیرند که بدانند در آن محیط مفید هستند و برای آن ها نتیجه و فایده دارد.اگر می خواهید گروه موفقی داشته باشید در دوره های آموزشی که برگزار می شود شرکت کنید و بر نتایج خود و گروهتان در این دوره ها دقت و نظارت داشته باشید.

نود روز اول کاری هربازاریاب دوره مهمی است چرا که این دوره بازاریابان از نگرانی و دلهره به اعتماد به نفس و توانایی می رسند. این افراد به آموزش و حمایت نیاز دارند. موفقیت های آنان را تشویق کنید و حمایتشان کنید تا مانع از اشتباه آنان شوید و سبب شوید به مراحل بالاتری پیشرفت کنند و از این طریق گروه موفقی داشته باشید. اگر دیدید فردی تا اواسط ماه در مسیر حرکت قرار نگرفت و خریدی ثبت نکرد یا فرد جدیدی را وارد مجموعه نکرد، او را راهنمایی کنید تا مسیر حرکت خود را پیدا کند و او را از دست ندهید.

بهترین روش مدیریت کارتان مدیریت غیرغافلگیرانه است. در دوره یک ماهه بررسی کنید چه افرادی پیشرفت کردند و چه افرادی رشد نکرده اند.وقتی بدانید نتایج کار شما از کجا نشات گرفته می شود میدانید که تمرکزتان را به کجا باید معطوف کنید. کارتان را جدی بگیرید.

نظارت و مدیریت کارتان از همان ابتدا باعث می شود که هیچ فرصتی را در اثر غفلت و کم توجهی از دست ندهید. بازاریابان بزرگ منتظر نمی مانند که ببینند چه می شود یا وقتی اوضاع کاری شان از کنترل خارج شد، روحیه شان را از دست نمی دهند.آن ها با مدیریت کاری خوبشان باعث می شوند رویدادهای مورد نظرشان اتفاق بیفتد.  

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.